מקלחונים פרזול שחור

אחד מהטרנדים הבולטים בעיצוב בשנת 2023 הוא פריטים בגוון שחור, גווני השחור משתלטים על חלל חדר הרחצה מקירות עם חיפוי בשחור, אמבטיות, כיורים, רהיטים וכמובן מקלחונים עם פרזול שחור.
לקבלת ייעוץ ראשוני ללא עלות לרכישת והתקנת מקלחונים פרזול שחור השאירו פרטים

העבודות שלנו

מקלחונים מעוצבים בפרזול שחור

שילוב גוון שחור עם גוונים בהירים ישפר את המראה של חדר הרחצה וייתן לו תחושה של חלל גדול יותר, הפרזול השחור במקלחון הוא בעל נוכחות אסתטית ונותן אווירה מודרנית, אלגנטית ויוקרתית.

שילוב נכון: בגלל הקונטרסט החזק של הצבע השחור מול מרבית הצבעים האחרים, שחור הוא הגוון הטוב ביותר ליצירת אפקט מסתורין, עוצמה ודרמה, שילוב של גוונים חמים על הזכוכית (חלבי, אסיד ואפילו שקוף) ייצור שילוב עוצמתי ואפקט מידי של רגש.

חברת T GLASS דוגלת באיכות, מצוינות וחדשנות ומספקת שלל גוונים של פרזול למקלחון ברמה הגבוהה ביותר, בעמוד זה תוכלו לראות חלק מהעבודות שלנו ולהתרשם מהפרזול השחור שאנחנו משווקים לצרכן.

 

מקלחון פרזול שחור

מקלחונים שחורים נחשבים לא מכבר על ידי מעצבי פנים ואדריכלים למילה האחרונה בעיצוב חדרי רחצה. הכוונה היא כמובן לא מקלחון עם זכוכית שחורה, כי אם מקלחון עם מסגרת ופרזול בצבע שחור – דרמטי, אלגנטי, מרשים ומעוצב.

 

הצבע שתמיד נשאר באופנה – גם במקלחת

מקלחון פרזול שחור הוא הדור החדש של המקלחונים בארץ, כאשר הם הופכים אט אט לאביזרי יוקרה מבוקשים בזכות הצבע הכהה והמיוחד, המעניק לעיצוב חדר הרחצה נופך דרמטי ומרשים. שורה ארוכה של אביזרי אמבטיה שחורים מצטרפת לחגיגה ומאפשרת למעצבים ליצור חדרי רחצה מדהימים ביופיים, מרשימים ומקוריים למראה.

 

דמיינו לעצמכם חדר רחצה שבו המקלחון מגיע עם פרזול שחור

מסגרת מתכת שחורה, ידיות שחורות, מוט פינוק (דוש) בצבע שחור, ברזים שחורים מבריקים, שיוצרים כולם יחד עיצוב שאי אפשר לפספס. סגנון דרמטי, אך אלגנטי, מתאים כמעט לכל סגנונות העיצוב ולכן גם משתלב היטב כמעט בכל בית.

למה לבחור במקלחונים פרזול שחור?

 

תחושת מרחב מוגברת עם פרזול שחור

שחור הוא צבע שמשתלב באופן מושלם עם כל צבע אחר, עם כל סגנון עיצובי ודווקא בחדרי רחצה, בהם נהוג להשתמש בצבעים בהירים בדרך כלל, שימוש בפרזול שחור למקלחונים מדגיש את היופי והניקיון של החדר. תחושת המרחב מתעצמת בחדר רחצה עם מקלחון שחור, ויופייה של הזכוכית מתבלט – בין אם מדובר על זכוכית שקופה, מודפסת, חלבית, או מעושנת. הפרזול השחור מהווה מסגרת מושלמת לזכוכית של המקלחון והופך את חדר הרחצה יפה יותר.

 

פרזול שחור למקלחון בחדר רחצה קטן

הגישה הרווחת בעולם העיצוב היא כי שחור אינו מתאים לחדרים קטנים, אבל למעשה, דווקא כאשר מדובר על פרזול שחור למקלחונים, המצב הוא הפוך – הצבע השחור מדגיש ומחדד את הצבעים הבהירים של קירות, חיפוי, זכוכית, כמו גם אלמנטים אחרים בחדר הרחצה ומעצים את תחושת המרחב. כך אפשר ליצור חדר רחצה אלגנטי ומרשים – גם אם חדר הרחצה שלכם קטן במיוחד.

 

שילובי צבעים – עם שחור הכל אפשרי

צבע שחור הוא ידוע כצבע שמשתלב מצוין עם כל פלטת צבעים שתבחרו.

הוא גם מתאים לכל סגנון עיצובי, בתנאי שהוא משולב במידה הנכונה ובאופן המתאים לחלל.

משמעות הדבר היא כי גם אם תחליטו לבחור מקלחון פרזול שחור, תוכלו להוסיף לחדר הרחצה אלמנטים בשלל צבעים אחרים.

 

ניקיון בחדר רחצה – שחור זה נקי

לכלוכים מצטברים באופן טבעי בפינות קטנות וצפופות בחדר הרחצה. צירי הדלתות של המקלחון, מפגש הדלת עם הרצפה, מסילות, חיבורים וחלקים קטנים הם מקומות מושלמים להצטברות לכלוך בשילוב לחות ורטיבות והתוצאה עלולה להיות הרת אסון. עם פרזול שחור אתם לא צריכים לדאוג, כי גם אם אתם לא טורחים לנקות את חדר הרחצה כל יום, לכלוכים קטנים לא יבלטו כל כך על פני השטח. גם סמני בלאי אופייניים לאביזרי פרזול שונים במקלחת אינם מופיעים כל כך מהר על פרזול שחור במקלחון. כך המקלחון שלכם נותר יפה ונראה כמו חדש גם לאחר זמן רב.

 

לסיכום

לאנשים שאוהבים נוכחות בולטת, מקלחונים פרזול שחור הוא הצבע המושלם. יחד עם זאת, הוא בולט באופן שאי אפשר לפספס ומעניק לחדר הרחצה עיצוב עז ואמיץ, בלי להיראות צעקני וצבעוני מדי ולכן הוא מושלם גם לאנשים שאוהבים עיצוב שקט וסולידי.

חווית הרחצה במקלחון שחור הופכת לחוויה נעימה ומפנקת במיוחד, עם מוצרי פרזול נוספים כמו ברזים, דוש, מדפים, ואפילו מדפים בפרזול שחור, אך אפשר בקלות לשלב גם צבעים נוספים, כי שחור מתאים לכל צבע. אם גם אתם כבר מבינים שמקלחון פרזול שחור הוא הדבר הבא בעיצוב מקלחונים – צרו אתנו קשר עכשיו וקבלו מקלחון מותאם לחדר הרחצה שלכם.

T Glass
T Glass

חברת T Glass היא חברה העוסקת בתחומי ייצור זכוכיות, התאמתן לצרכים הייחודים של הלקוח תוך תכנון מדויק. החברה שלנו קיימת יותר משלושים שנים (!!). אנחנו בני הדור השני לעבודה עם הזכוכית, לכן התנסינו בסוג עבודות רחב הכולל שימושים כאלו ואחרים בזכוכית. יש לנו את הטכנולוגיות המתקדמות ביותר בשוק שמאפשרות לנו להתאים לכם את המוצר המדויק ביותר עבורכם, החל מתוכנות עיצוב שונות, דרכי ייצור חדשניות והתעדכנות באופנות ובטרנדים השונים בעיצוב הבית. אנחנו מציעים מגוון רחב של מוצרים, החל ממעקי זכוכית, שמתוכננים בקווים נקיים ונעשית הדמיה ממוחשבת על מנת להגיע לדיוק המירבי.

רוצים שנציג שלנו יצור עמכם קשר להצעת מחיר?
השאירו פנייתכם כאן ונשוב אליכם בהקדם!

לבדיקת זמינות ומלאי מקלחונים פרזול שחור השאירו פרטים ונחזור בהקדם

דילוג לתוכן